poniedziałek, 16 lipca 2012

Zachary Levi i Tim Burton

Hej, dzisiaj przyszły dwa autografy, z których jestem bardzo zadowolona. Zdziwiłam się, bo od 3 miesięcy nic nie wysyłałam, chociaż mam już uszykowanych kilka listów, więc jak nie zapomnę to pójdę jutro wysłać ;).

Wysłane: list, IRC, SAE,   2 zdjęcia
Sent: letter, IRC, SAE,     2 photos

Kiedy/When: 24.02.2012r.

Otrzymane: zdjęcie         z autografem i dedykacją
Received: photo with autograph and dedication

Kiedy/When: 16.07.2012r.


Wysłane: list, IRC, SAE,   2 zdjęcia
Sent: letter, IRC, SAE,     2 photos

Kiedy/When: 18.11.2012r.

Otrzymane: 2 zdjęcia      z autografem
Received: 2 photos with autograph

Kiedy/When: 16.07.2012r.
 

17 komentarzy:

  1. Gratulacje ! Wspaniałe zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaał, gratuluję i zazdroszczę. :D Jak myślisz, Tim Burton to oryginał? Bo słyszałam różne opinie...
    PS. U mnie znów nowa notka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, bardzo fajne autografy ;)) szkoda że Ani nie sprzedaż ;) ale jak będziesz jeszcze miała, to ja z ogromną chęcią kupię ;))) Pozdrawiam Cię Adam
    http://autografyadama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, już Cię dodaję do linków :) // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje! Od Tima Burtona mam na tym samym zdjęciu :D:D.. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Także ost dostałam od Tima :) Wspaniała pamiątka. I dodał jedno zdjęcie stttrrrasznie przerażające siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Gratuluję :) Tim Burton to mój ulubioooony reżyser!Muszę również do niego napisać : ) Zapraszam na nową notkę ! Pozdrawiam.Julka {kolekcja-autografow.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje.! U mnie nn
    Pozdrawiam autography-domino.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nową notkę. :)
    Pozdrawiam,
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Świetny blog i wspaniała kolekcja!

    Pozdrawiam,
    dkies

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję autografu Tima! To mój ulubiony reżyser :) Zapraszam do mnie, jestem nowa - autografy-qaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje sukcesu!
    Dodałem Cię u mnie do linków (po prawej stronie, wyświetla się pare blogow z ostatnimi postami), byłbym wdzięczny jeśli też byś mogła mnie dodac :)
    pozdrawiam
    rzelik z rzelik7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, juz dodane :)
      nie zapomnialem, tylko jako jedyny blog nie chcial sie dodac ale juz nadrobione :D
      pozdrawiam

      Usuń
  13. Witam ! gratuluję i zapraszam do mnie u mnie NN :D
    dodam Cię do linków , świetny blog ;]
    www.autografyprzemka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze sprawdzam ale dziś się śpieszyłem na Olimpiadę i nie sprawdziłem xD już poprawione :)) dzięki za dodanie :)

      Usuń
  14. Na jaki adres można wysłać list z prośbą o taki autograf Tima?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisałam na:
      Tim Burton
      Tim Burton Productions
      8033 Sunset Blvd.
      Suite 7500
      West Hollywood, CA 90046
      USA
      ;)

      Usuń