wtorek, 27 marca 2012

Gemma Jones i Jon Voight

Ostatnio przychodzi dużo listów. Nie żebym narzekała, tylko czasami zapominam dodawać na bloga ;). Tym razem od Gemmy Jones i Jona Voighta. W poniedziałek - 19 marca, dostałam też odpowiedź od Alana Rickmana, ale zdjęcia wkleiłam do notki, w której jest list od sekretarki Alana, kiedy wysyłałam do niego prośbę po raz pierwszy ---> Alan Rickman

Wysłane: list, IRC, SAE,   2 zdjęcia
Sent: letter, IRC, SAE,     2 photos

Kiedy/When: 13.01.2012r.

Otrzymane: 2 zdjęcia z autografem
Received: 2 photos with autograph

                                         Kiedy/When: 20.03.2012r.



 
Wysłane: list, IRC, SAE, 2 zdjęcia
Sent: letter, IRC, SAE, 2 photos

Kiedy/When: 13.02.2012r.

Otrzymane: 2 zdjęcia z autografem
Received: 2 photos with autograph

Kiedy/When: 26.03.2012r.







7 komentarzy:

  1. Gratuluję :)Gdzie grali Ci aktorzy ?Zapraszam na nn :)http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Naprawdę dziaisjodniosłaś sukcesy;)
    Zapraszam na NN;)
    autografy-ineczki

    PS Można po sb zostawic komenatzryk hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ."
    Pozdrawiam.!
    autography-domino.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, szczegolnie Jona :) Zapraszam tez do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nn ;)http://autografyniki.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jaki adres pisałaś do pani pielęgniarki z Hogwaru ? Zechciałabyś sie podzielić tą informacją i pomoc mi spełnić moje małe marzenie? :D

    Zapraszam do mnie: http://aleeexsmile.blogspot.com/ Blog poświęcony Harremu Potterowi i mojej kolekcji, a także o magicznych autografach ♥

    Czekam na następną notkę !

    OdpowiedzUsuń