czwartek, 22 grudnia 2011

Alan Bradley

Dzisiaj kolega mojego brata przyniósł moje dwie książki z autografem autora książek "Flawia de Luce". 4 i 5 listopada Alan Bradley był w Polsce. Bardzo zależało mi na tym spotkaniu , ale niestety rodzice nie pozwolili mi jechać, bo od miasta, w którym mieszkam do Krakowa jest powyżej 200 km ;/. Na szczęście mój brat ma kolegę, który tam studiuje i pożyczył mu książki a on poszedł na spotkanie i zdobył autograf z dedykacją na moich dwóch częściach "Flawii de Luce". Jest to jeden z moich wymarzonych autografów i bardzo się z niego cieszę, ale nadal żałuję, że nie mogłam zdobyć autografu osobiście... A tak w ogóle polecam wszystkim te książki i życzę wesołych świąt. ;).



9 komentarzy:

  1. wow, gratulacje. Wesolych swiat zycze i zapraszam do siebie http://kolekcja-podpisow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje . U mnie nn . ZAPRASZAM.!
    www.autography-domino.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam nowa Notka!;]
    + wejdź z zakładke wymiana skprzedaż ;D
    pozdrawiam Ineczka
    http://www.autografy-ineczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://evade-autografy.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie na NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nową notkę ! :)
    [autografy-katrin.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję autografu Alana Bradleya. Moim zdaniem, jest to naprawdę utalentowany pisarz. January z www.scrabblezz.blog.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nn ! ;)
    auografy-katrin.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń