środa, 23 listopada 2011

Drew Seeley i Morgan Freeman



Wysłane: e-mail
Sent: e-mail

Kiedy: październik 2011r. 
When: October 2011r.

Otrzymane: zdjęcie z autografem i dedykacją
Received: photo with autograph and dediaction

Kiedy/When: 21.11.2011r.






Wysłane: list, SAE(koperta zwrotna), 2 zdjęcia 
Sent: letter, SAE, 2 photos

Kiedy/When: 17.10.2011r.

Otrzymane: jedno moje wysłane zdjęcie z autografem
Received: photo with autograph

Kiedy/When: 23.10.2011r.

Uwagi: Pisak, którym podpisana jest fotografia bardzo łatwo się marze - nawet kawałek litery r już się zmazało(dlatego nie skanowałam tylko zrobiłam zdjęcie). Czytałam gdzieś, że pan Freeman wysyła tylko PP, ale wydaję mi się, że ten autograf jest prawdziwy, bo sprawdzałam na google ;) ).

 http://imageshack.us/photo/my-images/28/dscf0227k.jpg/

3 komentarze:

  1. dodałam. ;D
    ładny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://evade-autografy.blogspot.com/
    Zapraszam na NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super, zazdroszcze Morgana Freemana, na jaki adres wysylalas?

    OdpowiedzUsuń