sobota, 15 października 2011

Richard Griffiths

Wysłane: list, kupon międzynarodowy(IRC), koperta zwrotna(SAE)
Sent: letter, IRC, SAE

Kiedy: lipiec 2011
When: July 2011

Otrzymane: autograf i tekst Richarda Griffithsa na odwrocie mojego listu, IRC(z powrotem - "bezużyteczny")
Received: autograph and text Richarda Griffithsa on the back my letter, IRC("useless")

Kiedy: sierpień 2011
When: August 2011

Bardzo się cieszę z tego listu ;D. Nie spodziewałam się, że dostanę ten autograf. Dopiero po wysłaniu pomyślałam, że w czasie premiery ostatniego "Harrego Pottera" wysłanie listu nie jest dobrym pomysłem, bo w końcu Richard Griffiths też w tym trochę grał i na pewno ma teraz dużo listów, a tu po niecałych 2 miesiącach czekania, niespodzianka :).

4 komentarze:

  1. Podaj mi jego adres. Prosże prosze proszę ;D

    i gartululuję
    ale zadrooszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wysłałaś go może na:
    Richard Griffiths
    Dalzell and Beresford Ltd.
    26 Astwood Mews
    London SW7 4DE
    UK
    Czy mogę spodziewać się odpowiedzi z tego adresu? Bardzo proszę o szybką odpowiedź... Strasznie mi zależy, a wiem, że sporo osób piszących na ten adres dostaje niepodpisane zdjęcia od wuja Verona :)

    OdpowiedzUsuń