sobota, 29 października 2011

Colin Firth

Wczoraj byłam na wycieczce w Warszawie. Przyjechałam o 22 i czekał na mnie list. Powinnam chyba mniej chodzić do szkoły, bo kiedy nie chodzę przychodzą listy ;D. Tym razem od Colina Firtha, który grał m.in w "Jak zostać królem", "Niania", "Czego pragnie dziewczyna" itd.



Wysłane: list,IRC,SAE,2 zdjęcia
Sent: letter, IRC, SAE, 2 photos

Kiedy/When: 04.10.2011r.

Otrzymane: podpisane moje dwa wysłane zdjęcia
Received: signature on the two photos

Kiedy/When: 28.10.2011r.

Uwagi: Autograf sekretarki.


4 komentarze:

  1. o kurcze zazdroszcze. Pozdrawiam u mnie na razie pustki. Choc cos zaleglego sie znalazlo w szafie przy sprzataniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja też tak mam jak nie idę do szkoły zawsze coś przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NA JAKI ADRES WYSŁAŁAŚ TE FOTKI ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Colin Firth
      Independent Talent Group Ltd.
      Oxford House
      76 Oxford Street
      London W1D 1BS
      UK
      :)

      Usuń